سفر ارزان به سوئد

سفر ارزان به سوئد

کشور سوئد یکی از جذاب ترین و محبوب ترین کشورهای توریستی دنیا به شمار می آید. سوئد مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بی شماری دارد که در هیچ کجای دنیا نمی توانید مانند آن را پیدا کنید. همین عامل باعث شده است کشور سوئد در لیست کشورهای گران قاره سبز اروپا قرار بگیرد. اگر در فکر سفر به کشور زیبای سوئد هستید اما به دلیل هزینه های سفر نمی توانید به درستی تصمیم گیری کنید با راهنمای سفر ارزان به سوئد همراه باشید.

 

در صورتی که گزینه سفر هوایی به سوئد را در نظر نگیریم، لازم است از طریق زمینی به کشور سوئد سفر کنید. جهت سفر ارزان به سوئد از راه زمینی اولین گزینه پیش روی شما استفاده از قطار است. در این راستا لازم است برای یک سفر نسبتاً طولانی خود را آماده کنید. در ابتدا باید خود را به استانبول ترکیه برسانید سپس از طریق شبکه راه آهن استانبول به بوداپست بروید. در نهایت با قطار سوم خود را به شهر استکهلم پایتخت سوئد برسانید.

 

هم چنین می توانید در صورت تمایل از خودرو شخصی برای سفر به کشور سوئد استفاده کنید. البته سفر به سوئد با خودرو شخصی می تواند چالش برانگیز باشد به این خاطر که لازم است از چندین مرز عبور کنید و شرایط جاده و سایر عوامل را در نظر داشته باشید اما با این حال، سفر زمینی از ایران به سوئد با استفاده از خودرو شخصی می تواند برای افرادی که در فکر سفر ارزان به سوئد هستند گزینه مناسبی باشد.

 

بهترین و معقول ترین روش سفر به سوئد استفاده از خطوط هوایی است. اگر چه هزینه پرواز به سوئد گران به نظر می رسد اما اگر بخواهیم با زمان و هزینه های صرف شده برای سفر زمینی مقایسه کنیم، ممکن است به این نتیجه برسیم که می تواند حتی مقرون به صرفه تر از سفر زمینی باشد. فقط کافی ست به برخی نکات توجه داشته باشید.

 

پروازهای ایران سوئد به 2 صورت مستقیم و توقف دار انجام می شود. جهت سفر ارزان به سوئد می توانید به جای پروازهای مستقیم از پروازهای غیر مستقیم یا توقف دار استفاده کنید. مدت زمان پرواز ایران به استکهلم سوئد با توجه به خطوط هوایی و نوع پرواز بین 7 تا 8 ساعت خواهد بود.

 

در حال حاضر خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز، لوفت هانزا، قطر ایرویز، ایران ایر، پگاسوس ایرلاینز، اوکراین اینترنشنال ایرلاینز و ایرفلوت پروازهای مستقیم و توقف دار به کشور سوئد را ارائه می دهند. جهت انتخاب مناسب ترین قیمت پرواز ایران به سوئد شرکت ها و خطوط هوایی را با یکدیگر مقایسه کنید. هم چنین پیشنهاد می کنیم از تورهای مسافرتی یا تورهای لحظه آخری استفاده کنید تا از این طریق بتوانید تا حد قابل توجهی هزینه های سفرتان را مدیریت کنید. جهت سفر ارزان به سوئد زمان سفر خود را به فصل کم گردشگر موکول کنید. در این راستا فصل زمستان بهترین زمان سفر به کشور سوئد خواهد بود.

اپیزود ۱۳-۱: ایران گردی کشور اتریش راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد