بهترین زمان سفر به جمهوری چک

بهترین زمان سفر به جمهوری چک

اگر قصد دارید تعطیلات خود را در کشور زیبای جمهوری چک سپری کنید، پیش از هر چیز باید از بهترین زمان سفر به جمهوری چک مطلع باشید. در این راهنما مناسب ترین زمان های سفر به کشور چک را بررسی می کنیم.

 

بهار

یکی از بهترین فصل ها برای سفر به پراگ پایتخت چک است. آب و هوای پراگ در این فصل معتدل و مناسب است. اگر می خواهید اوج زیبایی و شگفتی جمهوری چک را ببینید، بهترین زمان سفر به کشور چک فصل بهار خواهد بود. علاوه بر مکان های گردشگری شهر بسیاری از جشنواره های ملی و کارناوال های چک در بهار برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به جشنواره غذا و کارناوال آزادی اشاره کرد.

 

تابستان

کشور چک دارای آب و هوای گرم و مرطوب است با این حال بیشتر گردشگران ترجیح می دهند در این فصل به جمهوری چک سفر کنند. اگر دوست دارید برنامه سفر خود را به فصل تابستان موکول کنید، از آنجایی که قیمت پروازها و اقامتگاه ها در این فصل افزایش می یابد، بهتر است از 1 تا 2 ماه پیش از زمان سفر جهت رزرو هتل اقدام کنید. فصل تابستان بهترین زمان سفر به جمهوری چک برای بازدید از شهرهای کوچکتر مانند Olomuoc، Ostrava یا پارک ملی Krkonose است. هم چنین جشن ها و کارناوال هایی مانند جشنواره موسیقی Smetanova Litomysl و جشنواره فیلم Karlovy Vary نیز در فصل تابستان برگزار می شود.

 

پاییز

یکی دیگر از بهترین زمان سفر به کشور جمهوری چک فصل پاییز است. در این فصل شهر پراگ به اوج زیبایی و شگفتی خود می رسد. آب و هوا در فصل پاییز خنک و معتدل است. جشنواره ملی پراگ در این فصل برگزار می شود.

 

زمستان

اگر به سفر در فصل زمستان، جشن کریسمس و ورزش های زمستانی علاقه مند هستید، فصل زمستان می تواند بهترین زمان سفر به جمهوری چک باشد. در این فصل می توانید از تخفیفات و حراج های زمستانی بهره مند شوید. برخی از مکان های گردشگری و تفریحی شهر پراگ در این فصل میزبان ورزش های زمستانی از جمله اسکی است که علاقه مندان را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. هم چنین فصل زمستان برای افرادی که می خواهند سفر ارزان و مقرون به صرفه داشته باشند انتخاب مناسب و ایده آلی است.

اپیزود ۱۳-۱: ایران گردی شهر اینترلاکن سفرنامه مالدیو | سفری جالب و البته متفاوت الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد