حمل و نقل عمومی اسپانیا

حمل و نقل عمومی اسپانیا

 اسپانیا از نظر حمل و نقل کشوری پیشرفته و مدرن است. در ادامه انواع رفت و آمد برون شهری و درون شهری در اسپانیا را مورد بررسی قرار می دهیم تا هنگام سفر به کشور اسپانیا و رفت و آمد در نقاط مختلف این کشور اطلاعات کافی به همراه داشته باشید.

 

اجاره خودرو: اولین گزینه اجاره ماشین است. انواع مختلفی از وسایل نقلیه برای اجاره در دسترس هستند. با استفاده از خودروهای اجاره ای می توانید به آسانی به مکان های دیدنی یا شهرهای مورد نظر خود سفر کنید.

 

قطار: قطار یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی در اسپانیا به شمار می آید. شبکه راه‌ آهن اسپانیا یکی از ارزان ترین شبکه‌ های اروپایی است. RENFE سیستم ریلی ملی اسپانیا است. از جمله ویژگی های این سیستم ریلی می توان به قیمت مناسب و کابین های استاندارد برای مسافران اشاره کرد.

 

اتوبوس: اتوبوس ها پرکاربردترین وسیله حمل و نقل در اسپانیا هستند. شرکت های اتوبوس رانی مختلفی در اسپانیا وجود دارند. استفاده از اتوبوس برای مسافت های کوتاه توصیه می شود. هم چنین برای مناطق غیر شهری اسپانیا که تاکسی یا قطار برای آن ها در دسترس نیستند، می توان از اتوبوس استفاده کرد.

 

تاکسی: یکی دیگر از سیستم های حمل و نقل عمومی در اسپانیا می توان به تاکسی های اینترنتی یا تاکسی های موجود در سطح شهر اشاره کرد. البته تعرفه تاکسی ها در اسپانیا با توجه به مسافت و شرکت تاکسیرانی متفاوت خواهد بود. تعرفه تاکسی ها بر اساس کیلومتر محاسبه می شود که در روزهای تعطیل و هم چنین در ساعات پایانی روز نرخ بالاتری دارند.

 

 مترو: مترو یکی دیگر از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی در اسپانیا به شمار می آید که می توانید برای سفر یا گشت و گذار در شهرهایی مانند مادرید، بارسلون، سویل و والنسیا از آن استفاده کنید.

 

کشتی: اگر به سفرهای دریایی علاقه مند هستید، سفر دریایی به اقیانوس اطلس و مدیترانه را از دست ندهید. بالریا و ترسن مدیترانیا از جمله محبوب ترین و اصلی ترین شرکت‌ های کشتی رانی در اسپانیا هستند که خدمات حمل و نقل بسیار منظم و ایده آلی را ارائه می دهند.

 

هواپیما: اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید، سفر هوایی بهترین گزینه پیش روی شماست. پروازهای داخلی اسپانیا در حدود 60 فرودگاه این کشور انجام می شود. نام هواپیمایی ملی اسپانیا Iberia است که بیشترین تعداد پروازهای داخلی را دارد.

اپیزود ۱۳-۱: ایران گردی کشور تایوان سفرنامه پرو الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد